Sant Jordi a Rubí 2025. FOTO: Carmelo Jiménez

CULTURA

La festa del llibre i la rosa es viu amb entusiasme a Rubí

Centenars de personers han passejat pels carrers de la ciutat

El 23 d'abril és una data molt assenyalada per a tots els catalans, on les roses, els llibres i tota la màgia que envolta a la festivitat de Sant Jordi fan gala pels carrers i places de les ciutats. Així, Rubí no ha estat cap excepció i s'ha celebrat amb entusiasme, amb desenes de paradetes de llibres i activitats per gaudir de la cultura.

 

Centenars de rubinencs han passejat per la ciutat amb roses i llibres sota el braç, envoltats de la màgia que desprèn la diada de Sant Jordi. A més, s'ha pogut gaudir de la jornada amb un temps totalment primaveral que convidava a tothom a participar. Una jornada, de fet, prou multitudinària tot i ser un dia laborable.

Fotos: FOTOS| Sant Jordi a Rubí 2025

Els rubinencs que ha sortit al carrer han pogut gaudir de les parades de les llibreries i papereries locals com El Racó del llibre, L'Ombra, Gràfiques Ventura, Kame Kame Comics i Vilalta. Aquestes han compartit espai amb les paradetes de la Biblioteca, Ràdio Rubí que ha fet una programació especial des de la plaça Doctor Guardiet; o amb algunes entitats locals com Oncolliga, Caritas Rubí, ASAV, o el Centre d’Estudis Rubinencs.

Cap a la tarda, els més petits de la casa s'han apropat a la plaça per gaudir d'una activitat artística infantil i una hora del conte dramatitzada per explicar la història d'El drac que volia ser princesa, a càrrec d’Ànima Theatrum . Amb l'activitat artística han pogut conèixer diferents tècniques de pintura i crear obres relacionades amb la diada.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris