El primer premi se l’ha endut Carmen Art Floral (foto: Ajuntament de Rubí – Localpres)

COMERÇ

La floristeria Carmen Art Floral guanya el concurs d'aparadors de Nadal

La Ferreteria Can Fatjó i F&L Joiers han obtingut el segon i tercer premi del certamen, organitzat per Comerç Rubí amb la col·laboració de l’Ajuntament

La floristeria Carmen Art Floral, situada al carrer de Maximí Fornés, ha estat distingida pel jurat com l’establiment local amb la millor decoració. La botiga especialitzada en casaments ha dissenyat un aparador que dona tot el protagonisme al producte i especialment a les plantes típiques d’aquestes dates, com ara les ponsèties i els ramets de la sort. Aquestes comparteixen espai amb un arbre elaborat de forma artesanal amb materials reciclats.

El comerç ha rebut el primer premi del Concurs d’Aparadors de Nadal, consistent en 300 euros, coincidint amb el seu recent trasllat a l’illa de vianants de Maximí Fornés. La seva propietària, Carmen Domínguez, ha aprofitat l’ocasió per celebrar la nova ubicació a la zona peatonal, tot assegurant que li ha fet guanyar nova clientela entre els passejants. “D’això es tractava quan vam decidir incorporar Maximí Fornés a l’illa de vianants [...], ha valgut la pena”, ha refrendat l’alcaldessa, Ana María Martínez Martínez.

La Ferreteria Can Fatjó, de l’avinguda de Castellbisbal, s’ha endut 200 euros com a segona classificada. El seu aparador acull un gran pessebre, integrat per un poble nevat farcit de personatges i petits detalls.

El tercer premi, reconegut amb 100 euros, ha recaigut a la botiga F&L Joiers, del carrer de Sant Cugat, que ha participat al concurs amb una decoració que combina elements nadalencs clàssics amb altres de més moderns, en sintonia amb les joies que es venen a l’establiment.

Un comerç que fa ciutat


El Concurs d’Aparadors de Nadal ha registrat enguany la participació de 23 comerços, dos més que l’any passat. A l’hora de triar-ne els guanyadors, el jurat ha tingut en compte l’originalitat de la proposta, el grau de vinculació entre la temàtica nadalenca i la presentació del propi producte, la qualitat artística, el disseny, la il·luminació i la utilització de materials reciclats o reciclables.

Per a l’alcaldessa, és una bona notícia la participació del teixit comercial en aquest tipus d’iniciatives, ja que ajuda a dinamitzar el sector: “El comerç fa ciutat, no només a la campanya de Nadal [...]. En aquest cas, estem parlant de 23 comerços que han intentat ser originals i posar bonica la seva porta d’entrada per atraure clients i que la gent compri a la ciutat”.

El president de Comerç Rubí, Miquel Ortuño, també ha reivindicat la importància de cuidar els aparadors “perquè els comerços siguin atractius durant tot l’any i cridin l’atenció de la gent. Els aparadors són una de les eines que tenim com a botiga física davant d’altres competències”.

Veure Comentaris