Representació del CN Rubí al Duatló de Granollers. FOTO: CN Rubí/Cedida

ESPORTS

Cap de setmana rodó per al CN Rubí en waterpolo, natació i triatló

Les victòries en waterpolo, les bones actuacions en natació i la nombrosa participació al Duatló de Granollers confirmen el gran moment del Club

L’equip absolut femení de waterpolo continua demostrant el seu excel·lent moment de forma a la lliga. Les jugadores dirigides per Karles Ligero mantenen la seva imbatibilitat després d’aconseguir una nova i clara victòria davant el CN Vallirana per 15-6, un resultat que reafirma el seu pas ferm a la competició.

Mentrestant, l’equip masculí gaudirà d’uns dies de descans coincidint amb la disputa del Campionat d’Europa absolut de waterpolo, que s’està celebrant a Belgrad. En aquest torneig, la selecció espanyola buscarà revalidar el títol de campiona d’Europa conquerit el 2024 a Zagreb.

En natació, el Club va ser present aquest diumenge a l’Open Promeses Mireia Belmonte, celebrat al CN Barcelona. En categoria alevina van competir Daniela Puig-Mir i Gabriel Lotterio. Destaca especialment l’actuació de la Daniela, que en classificar-se entre les 24 millors va poder participar en el relleu 4x50 estils mixt, una prova lúdica que combina nedadors i nedadores de diferents clubs.

el Club va ser present aquest diumenge a l’Open Promeses Mireia Belmonte. FOTO: CN Rubí/Cedida

A la tarda, en categoria infantil, van participar Joan i Joel Ruiz, Sergio Álvarez, Héctor Pros, Bruno Jaldo, Javier Gracia, Ona Fernández i Laia Segarra. L’Ona i el Joan van formar part del relleu, mentre que el Joel Ruiz va disputar la final individual, aconseguint una destacada sisena posició.

Finalment, en triatló, el Club va prendre part al XVI Duatló de Granollers, disputat al Circuit de Barcelona, amb una nombrosa representació d’11 esportistes (8 masculins i 3 femenins). Destaquen els resultats de Cristina Aguilera, que va assolir la 3a posició en la categoria V2, i d’Andrea Hom, que va finalitzar 26a a la classificació general absoluta.

Representació del CN Rubí al Duatló de Granollers. FOTO: CN Rubí/Cedida

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris