TIR AMB ARC
La rubinenca Eva Iglesias guanya la plata del Campionat d’Espanya de tir amb arc
Carles Sabatés també va fer una bona actuació en la modalitat d'arc nu i va aconseguir la 14a posició
Eva Iglesias, membre d'Arquers Rubí, va aconseguir la segona posició en el Campionat d'Espanya de camp de tir amb arc que es va disputar a Àvila el 26 i 27 de setembre. Des del club informen que el dissabte va haver de disputar la ronda classificatòria, que consistia en un circuit amb 24 dianes. Iglesias, que competia en la modalitat d'arc instintiu, va aconseguir la segona posició, amb 203 punts i es va classificar directament per la semifinal, on va aconseguir un resultat favorable de 37-33. A la final, no va poder superar la seva contrincant, però va aconseguir la segona plaça del pòdium.
D’altra banda, Carles Sabatés també va participar en el campionat en la modalitat d'arc nu. El tirador d'Arquers Rubí va aconseguir classificar-se el dissabte per a la següent ronda després d'aconseguir 281 punts. Per la gran quantitat de participants, Sabatés va haver de participar en una ronda eliminatòria i, segons el club, tot i que va fer una bona actuació no va poder accedir a les eliminatòries finals, que van tenir molt nivell. D'aquesta forma, l'arquer rubinenc va aconseguir un 14è lloc a la classificació.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris