POLÍTICA
Junts reclama solucions urgents per a les inundacions a urbanitzacions
Junts exigeix que es presenti un pla de manteniment i neteja del clavegueram amb calendari públic
El grup municipal de Junts ha denunciat en un comunicat la situació que pateixen els veïns de les urbanitzacions pel que fa a les inundacions cada cop que plou amb força. Arran de les tempestes i aiguats dels últims dies, el partit reclama solucions urgents i ha explicat que els veïns de la zona "viuen amb inundacions recurrents, clavegueram col·lapsat i manca de manteniment en els entorns naturals que limiten amb els seus habitatges des de fa anys".
L’Ajuntament va aprovar el Pla Municipal d’Inundacions l’abril passat, però per a Junts la realitat és que aquest pla s’ha demostrat "paper mullat". El portaveu de Junts a Rubí, Ivan Vila, deia que “El Pla existeix sobre el paper, però no s’ha traduït en resultats ni en actuacions reals". Per a Vila, aquesta situació demostra la "manca de voluntat política" del govern local: “Si el novembre del 2024 deien que el pla estava a punt, avui, gairebé un any després, el que tenim és la prova que governen a cop de titular, però sense resultats per a la ciutadania”.
Segons Vila, la situació a les urbanitzacions “és insostenible" i considera "incomprensible" que les famílies de les urbanitzacions hagin de viure amb "la por constant" a patir noves inundacions i reclama mesures immediates.
Per aquest motiu, Junts exigeix que es presenti un pla de manteniment i neteja del clavegueram amb calendari públic, que s’actuï immediatament en els punts crítics i que es garanteixi el suport municipal a les famílies afectades.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris