CORONAVIRUS
Agbar rectifica la factura de l’aigua de prop de 6.000 veïns de Rubí
Durant l'estat d'alarma no es va fer la lectura dels comptadors i els imports de les factures de l'aigua, en alguns casos, era més alt de l'habitual en el mateix període de l'any
L'Ajuntament de Rubí informa que Agbar, abans Sorea, ha revisat els rebuts de l’aigua corresponents al segon i tercer trimestre del 2020. Durant l’estat d’alarma, Agbar va haver de fer estimacions de consum davant la impossibilitat de realitzar lectures de comptadors.
En obtenir el consum real del següent període, algunes persones van veure com la seva factura excedia l’import del mateix període de l’any anterior. Davant d’aquesta situació, l’Ajuntament de Rubí va demanar a l'operadora del servei d’aigua municipal revisar les factures emeses en aquest període i a compensar, si es donava el cas, les persones que es poguessin haver vist perjudicades pel sistema de facturació.
Finalitzat el procés de revisió, Agbar ha analitzat les factures corresponents a 26.570 contractes amb estimació i el resultat ha estat la rectificació de les factures de 5.934 usuaris i usuàries del servei. Aquestes rectificacions s’han enviat a les persones usuàries, acompanyades d’una carta informativa indicant el mètode de devolució.
Sorea transfereix a Agbar la gestió de l'aigua a Catalunya
Sorea, la societat del grup Agbar encarregada de gestionar serveis relacionats amb el cicle integral de l'aigua a 250 municipis de Catalunya, entre ells Rubí, va transferir el passat 1 de gener la seva branca d'activitat a Agbar, filial de el Grup Suez Espanya .
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris