AGGR
L'AGGR planifica les activitats de la nova temporada en una trobada a Roses
L'objectiu de la jornada era doble: coordinar les tasques de voluntariat mentre durin les obres al Casal Cívic i obrir un espai de reflexió
L'equip de l'Associació de la Gent Gran de Rubí va celebrar una jornada de treball amb els voluntaris de l'entitat, amb l'objectiu de reforçar la coordinació, compartir impressions i preparar les activitats previstes durant el temps que durin les obres al Casal Cívic i Comunitari. Així, aquesta trobada a Roses va ser un espai "molt valuós de diàleg i planificació col·lectiva".
L'objectiu de la jornada era doble: coordinar les tasques de voluntariat durant el temps que durin les obres, per assegurar una distribució eficient de rols i responsabilitats, i per l'altra obrir un espai de reflexió sobre el paper dels voluntaris, tant per compartir experiències com per donar valor a la seva tasca imprescindible, segons expliquen.
El periodista rubinenc Jordi Margarit, present a aquesta trobada, va oferir als assistents una reflexió sobre "la voluntat dels voluntaris i la força de creure en l'esperança", un missatge que va colpir els presents i que va servir per valorar, encara més, el compromís solidari que mou l'Associació i tots els seus integrants. El president de l'Associació, Rafael Rusiñol, va agrair a tots els voluntaris la seva "dedicació, generositat i constància" en tot aquest temps.
Cada voluntari, a més, va rebre una caricatura personalitzada, una sorpresa que va arrencar molts somriures i comentaris. Els assistents van fer una passejada amb el tren turístic i un bon àpat de germanor. "Aquest tipus de trobades no només ajuden a organitzar millor la feina, sinó que enforteixen els vincles i la motivació compartida", expliquen des de l'AGGR.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris