Núvols de tempesta sobre Rubí FOTO: Marta Casas

Meteorologia

Avís de perill per pluja intensa i temps violent a Rubí aquest dijous i divendres

Entre les 14:56 h - 16:55 hi pot haver pedra, fortes ratxes de vent, esclafits i tornados

El Servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís de perill per pluja intensa i temps violent al Vallès Occidental per aquest dijous a la tarda i divendres al matí.

Segons la previsió, les precipitacions s'esperen a partir del dijous al vespre - amb precipitació serà d'intensitat feble o moderada, si bé localment pot ser forta en alguns indrets - i durant bona part del divendres. Durant dues hores d'aquesta tarda hi pot haver pedra, fortes ratxes de vent, esclafits i/o tornados o mànegues.

Pel que fa a les temperatures, les màximes poden baixar gairebé set o vuit graus situar-se per sota els 29 graus durant el divendres.

Afegeix TOT Rubí com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris