SOCIETAT
El Consell dels Infants i Adolescents treballarà l’edatisme i la millora de parcs públics
El ple de constitució serveix per donar entrada als nous consellers, agrair la feina feta pels membres sortints i fixar els nous encàrrecs que hauran d'assumir
El Consell dels Infants i Adolescents de Rubí corresponent al curs 2025–2026 s’ha constituït en la primera sessió plenària de l’any escolar. En aquesta sessió han decidit que treballaran l’edatisme i la millora de parcs públics.
Aquesta sessió, presidida per l’alcaldessa Ana María Martínez, serveix per donar entrada als nous consellers i conselleres, agrair la feina feta pels membres sortints i fixar els nous encàrrecs que haurà d'assumir aquest òrgan a proposta de l'Ajuntament. “Aquest any, el vostre encàrrec serà treballar en la millora dels parcs públics, en coordinació amb el projecte d’escocells, que ajuda a protegir les arrels dels arbres i fer els espais més saludables i accessibles. També abordareu un tema molt important: la lluita contra l’edatisme, la discriminació per motius d’edat. Volem una ciutat on tothom, tingui l’edat que tingui, sigui respectat i escoltat”, ha explicat la primera edil.
El ple de constitució, que ha tingut lloc aquest dijous a la Biblioteca Mestre Martí Tauler, també ha servit per explicar què han treballat els consellers i conselleres en les últimes sessions, nomenar els membres del consell d’aquest any i agrair la feina als consellers i conselleres que deixen l’òrgan i als candidats i candidates que no han estat escollits. Tots i totes han rebut obsequis de mans de l’alcaldessa i la regidora d’Infància, Mari Carmen Alarcón Cuenca.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris