Cartell de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) a Rubí. FOTO Marta Casas

Mobilitat

Rubí reactivarà la ZBE l’1 d’abril

La situació del sistema ferroviari s'ha començat a estabilitzar, tot i que la Generalitat mantindrà la gratuïtat del servei de Rodalies fins al 30 d'abril

L’Ajuntament donarà per acabada la suspensió temporal de la Zona de Baixes Emissions (ZBE) aquest dimecres, 1 d'abril, un cop es considera que la situació del transport públic comença a estabilitzar-se.

El 10 de març, la conselleria de Territori va comunicar oficialment que, passades diverses setmanes des de l'aplicació de mesures exepcionals i amb una recuperació significativa del sistema ferroviari i el reforç amb serveis d'autobús entre municipis és convenient tornar al funcionament habitual de les ZBE. 

El servei de Rodalies, que encara no ha recuperat la plena normalitat, continuarà essent gratuït fins al pròxim 30 d'abril. Les incidències han disminuït, però no han desaparegut del tot i, en alguns casos, n'han sorgit de noves.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris