El Servei Local del català Foto: Arxiu

Servei Local del Català

El Servei Local del Català desenvolupa programes per aprendre la llengua a Rubí

Juntament amb altres departaments i entitats duu a terme activitats de promoció per promoure el català

El Servei Local del Català, el qual forma part del Centre de Normalització Lingüística de Terrassa i Rubí i pertany al Consorci per a la Normalització Lingüística, és un servei que dona suport a la llengua dintre de Rubí. L'espai ubicat al Centre Cívic El Pinar imparteix cursos de català per a les persones que el volen aprendre a parlar amb fluïdesa i correcció i per a les que volen escriure'l adequadament. Per complementar l'oferta general, ofereix cursos per resoldre aspectes concrets de la llengua i sessions destinades a col·lectius específics.

Pel que fa al foment i ús de la llengua, desenvolupa programes propis, com ara el Voluntariat per la llengua i el Totjoc. Juntament amb altres departaments i entitats promociona de la llengua i la literatura a través de jocs lingüístics d'abast municipal gràcies als comerços del Mercat Municipal i la participació en actes públics diversos.

A més, el Servei Local del Català ofereix formació i assessorament lingüístic a tots els comerços del municipi. Podeu consultar tota la informació al web del Consorci per a la Normalització Lingüística.




 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris