SOCIETAT
Totes les activitats del primer dia dels Tocs de Sant Roc
Foc, música i sopars de germanor ompliran el primer dia dels Tocs de Sant Roc
Rubí celebrarà una nova edició dels Tocs de Sant Roc del 19 al 21 de setembre. La programació inclou una gran diversitat d’activitats, i per aquest primer dia de festa els actes destacats són la 13a Trobada de Bèsties de Foc, que sortirà des del Celler i el concert d’Esbarzers, un grup tribut al pop-rock valencià. Els Tocs arrencaran a les 19h amb la Glosa de Sant Roc, un tast de cant improvisat organitzat per Òmnium Rubí.
DIVENDRES 19 DE SETEMBRE
19h Glosa de Sant Roc
Un tast de cant improvisat organitzat per Òmnium Rubí.
El Celler
20:15h Retrobada després de l’estiu
Un berenar a base de pa amb oli i sucre que reunirà totes les entitats per donar el tret de sortida simbòlic a Sant Roc.
21h 13a Trobada de Bèsties de Foc
Partirà del mateix Celler amb la participació de la Colla de Diables de Rubí, la Colla de Diables de la Riera i la Colla de Diables Rubeo Diablorum. Els grups desfilaran per diversos carrers fins a arribar a la plaça del Doctor Guardiet, centre neuràlgic de la programació.
El Celler
22:15h Sopar popular a la fresca
plaça del Doctor Guardiet
23:30h concert d’Esbarzers
Grup tribut al pop-rock valencià
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
