AGENDA
L’autor rubinenc Lluís Martí presentarà "La resta és ficció" al Racó del Llibre
L'acte serà aquest divendres 3 d'octubre, a les 18:30h
El divendres 3 d’octubre, a les 18:30, l’autor rubinenc Lluís Martí presentarà "La resta és ficció" al Racó del Llibre. L’autor conversarà amb l'editor Lluís Rueda de l'editorial Hermenaute.
SINOPSI
La resta és ficció és un recull de relats de caràcter surrealista que incorpora elements de faula. Històries plenes d’humor i sàtira que porten el lector a reflexionar sobre la fotesa de la vida. Lluís Martí omple el seu univers d’estranys mecanismes de ficció i dissecciona aquells fets quotidians que amaguen una èpica incerta. Aquí trobareu un moixernó assassí, un tomàquet esperançat, un pòtol de la Garriga, una noia que pateix els canvis d'adolescència d’una manera peculiar i fins i tot una conversa amb un Déu menfotista.
I molts, moltíssims follets.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Veure Comentaris