Cap de setmana musical a l'Espai sociocultural L'Aurora amb Rock S.A. i The Clipper’s

AGENDA

Cap de setmana musical a l'Espai sociocultural L'Aurora amb Rock S.A. i The Clipper’s

Dues cites amb clàssics del rock dels 60 i 70 que tindran lloc els dies 24 i 25 de gener

Rubí viurà un cap de setmana ple de música en directe amb dos concerts a l'Espai sociocultural L'Aurora amb Rock S.A. i The Clipper’s. L'entrada dels dos conerts és lliure i gratuïta.

Dissabte 24 de gener, a les 21 h, pujarà a l’escenari Rock S.A., una veterana banda de versions dels anys 60 i 70 amb més de 30 anys de trajectòria. El grup està format per Freddy Solves (teclats), Michel Solves (bateria) i Pere Ayala (guitarra i veu), i oferirà un repertori ple de clàssics del rock.

L’endemà, diumenge 25 de gener a les 12.30 h, serà el torn de The Clipper’s, en format vermut musical. Fundat el 1964, el grup és una referència de la música instrumental d’estil The Shadows i és un dels conjunts més veterans del panorama musical estatal. Amb una llarga història marcada per èxits, retrobaments i aniversaris destacats, The Clipper’s conserva quatre dels cinc membres originals i continua en actiu més de seixanta anys després.

Tots dos concerts són d’entrada lliure i gratuïta.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris