Festival de Jotes del Centro Argonés al teatre municipal La Sala FOTO: Cedida

AGENDA

El Centro Aragonés celebra les festes del Pilar aquest cap de setmana

Les entrades del festival de jotes estaran disponibles el mateix dia de l'actuació a un preu de 7 euros

El Centre Aragonès de Rubí celebrarà aquest cap de setmana les festes del Pilar, coincidint amb el 12 d'octubre. El tret de sortida va ser dissabte passat, amb un pregó a càrrec de l'exalcaldessa de Rubí Carme García, i la celebració continuarà aquest dissabte amb un Festival de Jotes al Teatre Municipal La Sala. L'espectacle serà a les 18h i l'entrada tindrà un preu de 7 euros. Les entrades estaran disponibles el mateix dia de l'actuació des d'una hora abans.

Diumenge, 12 d'octubre, dia de la Verge del Pilar, la celebració començarà amb una ofrena floral, que tindrà lloc a l'Església de Sant Pere a les 11h. Tot seguit se celebrarà una missa baturra, cantada per la Rondalla Aneto, a les 11.30h. Els socis i sòcies del Centro gaudiran, a partir de les 14h, d'un dinar al restaurant Oddo. 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris