Comença la 13a temporada estable de Jazz amb el concert de Smooth Trio

AGENDA

Comença la 13a temporada estable de Jazz amb el concert de Smooth Trio

L'actuació serà aquest diumenge 14 de setembre a les 12:30h a l'Ateneu

L'Associació Jazz Rubí inicia la 13a temporada estable de Jazz 2025/2026 amb el concert del pianista i compositor Sergi Sirvent amb el seu "Smoth Trio". L'actuació tindrà lloc el diumenge 14 de setembre a les 12.30h i l'entrada és gratuïta. Com és habitual, l'espai que acollirà l'esdeveniment serà l'Ateneu.

Sergi Sirvent és un conegut artista de Barcelona, creador de diferents músiques en múltiples formats i estils, que majoritàriament oscil·len entre el jazz, la música contemporània/avantguardista, música de cambra i també en terrenys més afins a la improvisació lliure. Es defineix a si mateix com un artesà i un inventor musical.

En 2024, Sirvent obre una nova etapa del trio amb el contrabaixista Jordi Mestres i ens convida a realitzar el procés invers: escoltar estàndards que han estat reharmonitzats, i moguts de tonalitat també, donant lloc a un jazz molt elegant, però que no renuncia a la paleta harmònica/compositiva de Sirvent. Es creen ambients molt especials en peces com Smoke Gets in Your Eyes o Like Someone in Love.

Actualment, el trio està format per Sergi Sirvent al piano, Jordi Mestres al contrabaix i Oscar Domenech a la bateria.

Comença la 13a temporada estable de Jazz amb el concert de Smooth Trio

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris