L'alcaldessa de Rubí serà la candidata del PSC a les eleccions del 2023. FOTO: Arnau Martínez

ELECCIONS 2023

L'alcaldessa de Rubí confirma que serà la candidata del PSC a les eleccions del 2023

Ana María Martínez ha fet balanç dels seus 3 anys de mandat en un acte organitzat en El Celler

Aquest dijous a la tarda, l'alcaldessa, Ana María Martínez, ha repassat els seus 3 anys de mandat en un acte institucional que s'ha celebrat en El Celler i ha fet oficial, en el dia que complia el seu tercer curs a càrrec de la ciutat, que tornarà a presentar la seva candidatura com a cap de llista del PSC a les pròximes eleccions municipals del 2023.

Igual que a l'esmorzar amb els mitjans de comunicació locals a la Biblioteca Municipal, la primera edil ha fet un resum i ha valorat els seus tres anys al capdavant de Rubí i ha explicat quin és el projecte i les línies d'acció de futur.

Més info: L’alcaldessa de Rubí fa balanç dels 3 anys de mandat

"Vull una ciutat més amable, més igualitària, més justa, més sostenible, que aposti pels joves sense oblidar als nostres grans, amb més i millors serveis, amb les urbanitzacions al dia, amb els carrers intactes i nets, amb els parcs infantils adequats, amb un hospital, amb un servei d'urgències pediàtriques 24 hores, amb una segona estació a La LLana, amb un edifici nou pels jutjats, amb unes escoles al dia, dignificades, amb un teixit empresarial fort i compromès", ha declarat.

"Tota aquesta feina que fem, que ens il·lusiona i ens compromet, la fem diàriament i possible gràcies a un govern estable, d'esquerres, progressista, amb un full de ruta compartit, amb aquesta millora de la nostra ciutat amb la qual somiem", ha afegit.

L'alcaldessa també ha agraït a En Comú Podem, amb qui formen coalició en el govern actual, i ha conclòs reiterant que "vivim amb passió i treball diari, i jo continuaré fent-ho amb il·lusió i compromís. I així compleixo avui tres anys del meu segon mandat i em presentaré de nou, per si algú ho dubtava, tornaré a ser jo qui encapçali la llista l'any que ve per liderar aquest gran grup de persones que formem la nostra corporació i, per descomptat, compto amb cadascú de vosaltres".

Afegeix TOT Rubí com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.

Veure Comentaris