L'Ajuntament anuncia canvis per a l'Escola Municipal de Música Pere Burés

Algunes de les millores seran l'ampliació d'oferta de cursos i millors preus

 

L'Ajuntament va anunciar ahir, dilluns 17 de desembre,  alguns dels canvis proposats per a l'Escola Municipal de Música Pere Burés. En la roda de premsa, l'alcaldessa de la ciutat, Ana María Martínez, va explicar alguns dels canvis que hi ha proposats, on es destaca la millora de tarifes per a la formació musical de tot aquell que vulgui entrar a l'escola Pere Burés.

Tot i que les mesures encara han de ser aprovades en el ple municipal que faran dijous, l'alcaldessa va anunciar que, a més de les millores de preus, també s'incidiria en l'ampliació de l'oferta en l'àmbit de sensibilització (ja que es començaran a oferir cursos de formació a partir de 0 anys), més varietat d'instruments per estudiar i una millora en l'organització dels cors.

"Treballem per sobre de tot per tenir una escola inclusiva. Això no significa solament que ofereixi cursos per a persones amb dificultats, sinó que implica també que la capacitat econòmica no limiti la capacitat de formar-se musicalment", explicava Ana María Martínez.

En la roda de premsa també va sorgir la demanda de professor d'oboè i de piano, ja que les vacants van estar buides durant un temps a l'espera de contractar un nou professor. En el cas del professor de piano, la vacant ja ha estat coberta, però en el cas d'oboè, encara estan en procés de selecció.

Aquest reajustament forma part del conjunt de canvis pressupostaris que té pensat fer l'Ajuntament, començant des de les escoles bressols i seguint per les escoles municipals on s'inclouen l'Escola Municipal.