Doble podi del Club Arqueros de Rubí al 58è Campionat de Catalunya en Sala

Arnau Barbero es proclama campió i Pau Álvarez subcampió en categoria sub-21 d’arc compost a Constantí

Aquest cap de setmana del 31 de gener i 1 de febrer, s’ha celebrat el 58è Campionat de Catalunya en Sala de Tir amb Arc a la localitat de Constantí (Tarragona), una cita destacada del calendari autonòmic que ha acabat amb un doble podi del Club Arqueros Rubí en categoria sub-21 d’arc compost.

La competició va estar marcada per eliminatòries molt disputades i marcadors ajustats, que van posar a prova la precisió i la fortalesa mental dels participants. L'acció els arquers rubinencs va permetre que dos representants del club arribessin a la final, assegurant així una presència destacada en la lluita pel títol.

Finalment, Arnau Barbero Díaz es va proclamar Campió de Catalunya, culminant una actuació molt sòlida al llarg de tot el torneig. El va seguir el seu company Pau Álvarez Babio, que va obtenir el títol de subcampió, certificant el domini del club en la categoria.

La bona actuació del Club Arqueros Rubí es va completar amb els resultats d’Arnau Font Padròs, que va aconseguir una meritòria quarta posició, i de Yuri Lou Giral, que va finalitzar en cinquè lloc.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.