L'Olimpic B es retroba amb la victòria amb un recital de gols

Els rubinencs són tercers, a només un punt del CD Can Parellada i tres del Rönin FC

L'Olimpic de Can Fatjó B i l'Escola de Futbol Viladecavalls van oferir, dissabte, un autèntic recital de gols en el partit corresponent a la jornada 6 de la Lliga de Tercera Catalana. Els rubinencs van fer uns primers 30 minuts molt bons, en què van situar el marcador en 3 a 0 amb gols de Chadi Akayour (18') i un doblet de Marc Lebrón (23' i 27'). Abans del descans, el Viladecavalls va aconseguir retallar distàncies amb un gol de Daniel Rodríguez.

A la represa, l'Olimpic va entrar en el que el míster defineix com una "crisi de gestió": Pol Rodríguez (58') acostava encara més el Viladecavalls, però un gol en pròpia d'Aaron Ruiz tornava a donar avantatge als rubinencs. Un penal per cada banda, transformats per Alex Baulenas (68') per al Viladecavalls i per Kevin Silvestre (70') per l'Olimpic deixaven el marcador en 3-5. Enmig de la voràgine, el porter rubinenc encara va tenir temps d'aturar un penal.

En l'últim tram de joc, el Can Fatjó va acabar de sentenciar el partit amb gols de Marc Planet (76') i Chadi Akayour (89').

Així, l'Olimpic B s'ha retrobat amb la victòria després de dues jornades perdent, i se situa tercer del Grup 7 de Tercera Catalana, per darrere d'un Rönin FC invicte i a només un punt del CD Can Parellada.

Afegeix TOT Rubí com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.