El CF Juventud 25 de septiembre ha aconseguit un punt molt important davant del Sant Cugat FC, segon classificat, que l'acosta a l'objectiu de la permanència. Els de Quico Díaz van controlar bé el joc davant d'un rival una mica reservat, i tot i que van anar a totes des del primer moment i van tenir algunes ocasions clares, no van aconseguir marcar.
La nota negativa va ser la lesió de Pedro, que se suma a les de Maykel, Kay i Pol Salgado, i que podrien ser de llarga durada.
El més positiu, a més de l'esportivitat dels jugadors en el derbi comarcal, és que el Veinti es manté a la zona mitjana de la classificació, amb 33 punts: cal sumar-ne quatre en les últimes tres jornades. El pròxim partit serà aquest dissabte al camp del NSA Camp Joliu (dissabte, 18h).
El Veinti B s'exhibeix davant la Penya Blaugrana Cervelló B
Pel que fa al segon equip del Veinti, va fer una autèntica exhibició davant la Penya Blaugrana Cervelló B, en un partit que va dominar de principi a fi i va golejar sense discussió (6-0).
Els gols de Oualid El Bermijo Hadi (2), Adán Sancho (2), Raúl Robles i Salimu Sakiliba van permetre sumar tres punts més als rubinencs, que són segons a la classificació - per darrere del Rönin, ja campió de la Lliga - i aspira a ser el millor segon de tots els grups per poder optar a l'ascens.
El pròxim partit serà al camp del CF Pallejà B, el dissabte 2 de maig a les 18h.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Subscriu-te al butlletí
WhatsApp
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
Telegram
TikTok