Talls de trànsit per la renovació d'un tram de la xarxa d'abastament d'aigua del carrer Alacant

Les obres s'allargaran durant les dues pròximes setmanes

Avui dilluns 10 de juliol han començat les obres de renovació d'un tram de la xarxa d'abastament d'aigua del carrer Alacant, entre el carrer Castelló i el carrer Barcelona. Per aquest motiu, durant les pròximes dues setmanes hi haurà talls de trànsit que afectaran els següents carrers.

 

Dimarts 11 de juliol: Treballs a la cruïlla del carrer Alacant amb el carrer Castelló. Serà necessari tallar el carrer Castelló des del carrer Lleida i el tram del carrer Alacant entre el carrer Barcelona i el carrer Castelló.

 

 

Del dimarts 12 al divendres 21 de juliol: el tram del carrer Alacant entre el carrer Castelló i el carrer Barcelona estarà tallat al trànsit.

 

 

Del dilluns 17 al divendres 21 de juliol: es treballarà a la cruïlla del carrer Barcelona amb el carrer Alacant, però no serà necessari tallar el trànsit del carrer.