Els ajuts de menjador escolar es podran demanar a partir del 2 de maig

Les sol·licituds s'han de presentar prioritàriament de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l'Ajuntament

Les famílies que vulguin optar als ajuts de menjador escolar hauran de presentar la seva sol·licitud entre el 2 i el 22 de maig. La petició s'haurà de fer preferentment de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament. Entre el 8 i el 22 de maig, les famílies que no hagin pogut fer el tràmit en línia tindran la possibilitat, excepcionalment, de lliurar la sol·licitud presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), sol·licitant cita prèviament.

Les beques, que  s'adrecen a alumnat de centres d'ensenyament obligatori i de segon cicle d'educació infantil, cobreixen el 70% o el 100% del preu del servei, en funció del llindar de renda de la unitat familiar.

Ajuda en el tràmit

Entre el 2 i el 22 de maig, es podran resoldre els dubtes amb relació a aquest tràmit mitjançant el XatBot, el sistema de conversa automàtica de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) accessible a través de la Seu Electrònica i també dels serveis de WhatsApp (623 196 219) i Telegram (SuportRubi_Bot).

A més, els dies 8, 9, 10, 11, 15, 16, 17 i 18 de maig es faran sessions de grup d'acompanyament al tràmit. Les persones que vulguin rebre aquest assessorament presencial caldrà que demanin cita prèviament trucant al telèfon 93 588 70 00 (ext. #3303 o #3307).

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.