Comença el procés d'assignació i matrícula de la Formació Professional

Al llarg del juliol, hi haurà dues tandes d'assignació de places i els alumnes les hauran de confirmar en línia i al mateix centre educatiu

Aquest divendres ha començat el procés d'assignació de places i matrícula de la Formació Professional. La puntuació final de la preinscripció es va publicar el 7 de juliol.

La primera tanda d'assignacions ha arrencat aquest 10 de juliol, i fins al dia 14 els alumnes podran fer la confirmació de la matrícula, o bé indicar que es vol participar en la segona tanda per millorar l'assignació - en cas que no s'aconsegueixi, els alumnes conservaran la plaça assignada en la primera tanda - o renunciar-hi. La segona tanda serà el 24 de juliol, i els alumnes podran confirmar la matrícula o renunciar a la plaça fins al 28 de juliol. 

Després de confirmar la matrícula en línia, caldrà fer-ho al centre educatiu assignat, en la primera tanda fins al 16 de juliol i, en la segona, fins al 29. És molt important fer les dues passes, ja que els alumnes que no facin la confirmació en línia i ho facin directament al centre, perdran la plaça assignada i quedaran exclosos del procés.

En cas que una persona no obtingui plaça en cap de les dues tandes, rebrà una proposta d'assignació alternativa

Afegeix TOT Rubí com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.