Comencen les obres d'asfaltat al Districte 2: consulta totes les afectacions

Les afectacions tindran una durada aproximada d'entre dos i quatre dies i es faran de manera esglaonada

Aquest dilluns, 19 d'octubre, començaran els treballs de pavimentació de diversos carrers de les urbanitzacions del Districte 2, centrant-se en els trams de calçada més deteriorats. Les obres les executarà la UTE Consorci Egara Vallès Occidental CCDL.

Aquestes obres comportaran afectacions a la circulació durant les pròximes setmanes. Les actuacions, però, tindran una durada aproximada d'entre dos i quatre dies, i s'aniran fent de manera esglaonada.

Les obres es faran als següents trams:

  • Camí d’Ullastrell (entre el carrer d’Arenys i el carrer d’Alcano). Els treballs es faran per mitges calçades, amb pas alternatiu de vehicles.
  • Carrer de les Piscines (des de l’avinguda de Castellnou fins al carrer del Canigó). També s’hi establirà pas alternatiu.
  • Camí de les Martines amb el carrer d’Echegaray. Les obres es faran per mitges calçades, amb pas alternatiu.
  • Carrer d’Echegaray, carrer de Jacint Benavent i carrer de Tenzi Giatso. Durant les tasques de pavimentació, aquests carrers quedaran tallats al trànsit de vehicles entre les 8 i les 19 h. En aquests carrers, es facilitarà puntualment l’accés del veïnat als garatges durant els treballs de fresat i aixecament de tapes.
  • Camí de Can Feliu. Es tallarà el trànsit de vehicles. Quan s’acosti la data d’inici d’aquesta actuació, s’informarà de si l’autobús urbà de la línia 7 també queda afectat per aquests treballs.

Afegeix TOT Rubí com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.