Les entitats de Rubí es desitgen Bon Nadal

L'alcaldessa, Ana María Martínez, agraeix la tasca del teixit associatiu de Rubí per les festes de Nadal i durant tot l'any

Les entitats de la ciutat s'han reunit aquest divendres a la Biblioteca Mestre Martí Tauler, convidades per l'Ajuntament de Rubí, a la recepció institucional de Nadal, un acte tradicional en què han aprofitat per fer caliu i acomiadar l'any.

L'alcaldessa, Ana María Martínez, ha volgut agrair la tasca del teixit associatiu de la ciutat per donar vida a les festes de Nadal i durant tot l'any. 

Martínez també ha fet referència a la reinauguració del Casino, ja que alguns dels assistents li han preguntat per aquesta qüestió - la recepció no s'ha fet allà perquè no s'hi pot menjar, i la sala on es permetria fer-ho és massa petita, com ha explicat - i ha dit que ben aviat tornarà a ser un espai obert a la cultura de Rubí

Les festes de Nadal continuen celebrant-se a Rubí amb activitats pensades per a tots els públics. Podeu consultar aquí la programació completa.

Més info: Nadal a Rubí: programació 2025-26 completa

Recepció d'entitats amb motiu de Nadal FOTO: Marta Casas

Recepció d'entitats amb motiu de Nadal FOTO: Marta Casas

L'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, desitja bones festes a les entitats FOTO: Marta Casas

L'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez, desitja bones festes a les entitats FOTO: Marta Casas

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.