Rubí Solidari ha organitzat una manifestació aquest dijous, 18 de setembre a les 18:30h, en favor de Palestina. L'entitat fa mesos que es reuneix els dijous davant de l'Ajuntament per aquest motiu, però en aquest cas, criden a concentrar-se també en suport a la Flotilla Global Sumud, sumant-se així a la jornada de lluita per Palestina que tindrà lloc a diversos municipis del territori.
"Solidaritat, resistència i acció col·lectiva a Palestina" és el lema que hi ha al cartell de la convocatòria, seguit de "Si assalten la flotilla, totes al carrer! No deixarem que la solidaritat sigui silenciada. Davant l'agressió, resposta massiva".

Cartell manifestació Palestina Rubí
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.