L’Ajuntament de Rubí ha aprovat inicialment la nova ordenança per regular els sorolls i les vibracions a la ciutat. El text busca actualitzar la normativa vigent i adaptar-la a les necessitats actuals, amb l’objectiu de millorar la convivència i garantir el descans del veïnat.
El ple municipal també ha mostrat el seu rebuig al tancament de línies escolars i ha defensat l’escola pública, en una sessió que s'ha desenvolupat paral·lelament a les protestes contra el tancament de línies, el retard en la construcció de l'Escola del Bosc o la situació de l'AE Guspira.
El consistori rubinenc ha decidit portar Sant Cugat del Vallès als tribunals per reclamar el cost de les obres del pont de l’avinguda Gaudí. El desacord entre municipis sobre el finançament del projecte ha derivat en aquesta acció judicial.
Aquest diumenge arrenca la Setmana Santa a Rubí, durant la qual se celebraran diversos actes religiosos.
Fins al 13 d'abril, entitats i col·lectius poden proposar activitats per a la Festa Major, que se celebrarà del 26 al 29 de juny.
The Community Dance Center impulsa una trobada d’escoles de dansa amb finalitat solidària. L’esdeveniment reunirà diversos centres per recaptar fons per l'ASAV i promoure la cultura del ball.
La presentació del tercer conte d’en Bòjum es va convertir en una autèntica festa de cultura popular, dissabte passat al Mercat Municipal, després d'un matí d'art organitzat per l'Associació d'Adjudicataris.
L'historiador Jordi Vilalta recorda, a Això també és Rubí, com era el Centre Democràtic Republicà durant la dècada dels anys 30, posant en valor la seva influència en la vida social i política de la ciutat.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.
Subscriu-te al butlletí
WhatsApp
Facebook
Twitter
Instagram
YouTube
Telegram
TikTok