La darrera setmana de gener ha estat marcada per diverses notícies destacades, entre les quals la celebració de Sant Antoni Abat a la ciutat, que es va viure de manera multitudinària.
I no només la celebració, sinó també les opinions dels detractors o la història relacionada amb aquesta festivitat a la ciutat, han estat temes d'interès.
Un altre dels temes més importants ha estat l'anunci de la dissolució de l'activitat de l'entitat Rubí Acull, després de deu anys.
Durant la setmana també hem sabut que Rubí és un dels municipis on s'ha detectat una proliferació de paparres important, que ha posat en alerta els experts sanitaris.
Aquest dijous s'ha celebrat una sessió ordinària del ple municipal amb diversos temes destacats: el desallotjament de la fàbrica Supersond, una modificació del projecte del camp esportiu del Vint-i-cinc de setembre, un estudi de detall per fer un nou equipament esportiu a les antigues piscines de Castellnou; mocions per ampliar l'horari d'obertura de la Biblioteca o per ampliar i dignificar els serveis funeraris a Rubí...
Respecte a la biblioteca, el director Adrià Martín ha conversat amb el TOT Rubí sobre les necessitats i reptes d'aquest equipament ara que fa quinze anys que es troba a la ubicació actual, al carrer Aribau.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.