Els Mossos d’Esquadra de la comissaria de Rubí han estat alertats a les 10h d’aquest matí, perquè s'havia produït un accident laboral en una nau industrial, situada al carrer París, del polígon industrial de Cova Solera. La víctima és un home de 71 anys.
Per causes que s’investiguen, un home ha mort en caure-li a sobre una estructura metàl·lica.
Al lloc dels fets s’hi han traslladat diverses patrulles de Seguretat Ciutadana i d’Investigació, dotacions dels Bombers de la Generalitat i el Sistema d’Emergències Mèdiques.
Els Mossos han posat els fets en coneixement del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Rubí i del Departament d’Empresa i Treball d’acord amb els procediments habituals en accidents labora amb víctimes mortals.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.