La Societat de Blues de Rubí torna ben aviat als escenaris. El pròxim dissabte, 30 d'agost, encetaran la programació de la nova temporada amb la xerrada-concert Veus de l'ànima negra a les 20.30h a l'Església Protestant de Rubí.
Amb aquesta activitat, la SBR vol introduir el gran públic a una de les grans arrels de la música contemporània: el blues, parlant sobre els seus orígens, al sud dels EUA, i del context sociopolític i econòmic en què sorgeix. I és que la pobresa, la discriminació racial i l'aïllament són elements fundacionals d'aquesta música, cosa que consideren important que es valori, però també la seva evolució després de la Segona Guerra Mundial, per veure com passa de ser una expressió pròpia dels oprimits per entrar a formar part del patrimoni cultural universal.
Tota l'explicació s'acompanyarà de la interpretació de peces musicals representatives del blues de cadascuna de les èpoques. Els ponents i intèrprets seran Balta Bordoy i David Sánchez Farràs.
L'entrada a l'esdeveniment és lliure, i hi haurà servei de barra.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.