contingut promocionat
Captura de pantalla 2025 09 17 a les 8.17.40

Descobreix el cava que recomana el Club TOT Vins per aquest Sant Joan

El cava escollit és el Cygnus Albireo Brut, del celler Ú Més Ú, a un preu impressionant

Estrenem el mes de juny amb una nova proposta del Club TOT Vins una selecció de sis ampolles de cava per donar resposta a ocasions múltiples a les dues festivitats d'aquest mes, Sant Joan i Sant Pere. 

  Compra el lot!

El cava escollit és el Cygnus Albireo Brut, del celler Ú Més Ú, elaborat a Font-rubí. Un cava d'alta qualitat, reconegut com el millor escumós jove de Catalunya els dos darrers anys gràcies segons la màxima distinció que atorguen els premis Vinari. De fet, ha estat reconegut amb el premi Gran Vinari d'Or, tota una fita dins el panorama vitivinícola català.

Es tracta d'un cupatge clàssic de xarel·lo, macabeu i parellada, pràcticament a parts iguals, que destaca pels seus aromes i la seva frescor. És un cava ecològic per a tots els gustos, apte per a vegans i que es pot degustar en qualsevol ocasió, és a dir en petit cercle i també en les revetlles de Sant Joan i Sant Pere, però també per les Festes Majors i les celebracions.

De naturalesa molt versàtil, resulta ideal com a aperitiu i també com a maridatge de dinars i sopars, ja que acompanya bé les verdures de temporada, els arrossos i les pastes amb salses cremoses, així com carns blanques lleugeres. La seva frescor i equilibri el fan molt versàtil a taula.
Aprofita aquesta oportunitat única del Club TOT Vins, un gran cava a molt bon preu per 55,85€ la caixa de 6 ampolles.

  Compra el lot!

Participa en el sorteig d'un tast de vins i una entrada al Teatre-Auditori  

Totes les persones que adquireixin el lot mensual entraran en el sorteig d'un tast de vins doble dels cellers més destacats i de dues entrades per un espectacle del Teatre-Auditori de Sant Cugat. I és que el Club TOT Vins sortejarà cada mes un tast exclusiu de vins conduït per un sommelier expert amb la idea de descobrir noves referències, aprendre maridatges i gaudir del món del vi en un ambient proper i especial. A més, també es podrà aconseguir una entrada per a dues persones per un especlacle sorpresa en el Teatre-Auditori. 

 

vins noe botiga vi santcugat

 

 

TOT Rubí logo pos

 

Més informació