Els dos homes detinguts la matinada de dissabte 15 de maig, quan van ser enxampats trencant vidres i robant a cotxes, han quedat en llibertat amb càrrecs, després de passar a disposició judicial aquest diumenge. Als dos detinguts, veïns de Rubí i de Sant Vicenç dels Horts, se'ls imputa delictes de robatori a dins de vehicle.
Les detencions dels dos homes es van portar a terme al carrer de Josep Trueta a la zona de l'Hospital General de Catalunya a les 5 de la matinada. Els Mossos d'Esquadra que van poder enxampar in fraganti els homes anaven de paisà.
La setmana passada una vintena de cotxes van aparèixer amb els vidres trencats a la mateixa zona de l'Hospital General de Catalunya.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.