Èxit històric del torneig de tennis taula femení pel 8M

Més de 70 jugadores comparteixen una jornada esportiva, de germanor i comunitat

Rubí ha viscut aquest diumenge una jornada esportiva històrica: el megatorneig femení de tennis taula del Dia de la Dona, impulsat pel CTT Rubí, va superat totes les expectatives i va omplir el pavelló de "bon rotllo, esport i homenatge a la dona", com expliquen les organitzadores.

I és que l'esdeveniment va comptar amb més de 70 jugadores, dones de diverses edats i de diversos nivells, fins i tot inicial, compartint taula i experiències. L'organització destaca que hi havia un "amient de germanor, inclusió i energia positiva". 

La jornada va arrencar amb una coreografia d'escalfament amb pales de ping pong, que va servir per trencar el gel abans de començar la competició. Totes les jugadores, en acabar el torneig, van rebre un obsequi: una motxilla, una samarreta cedida per l'Ajuntament de Rubí i un clauer "pimponer" de Rubitex. 

Coreografia inicial per escalfar i trencar el gel FOTO: Cedida/El Gra

Coreografia inicial per escalfar i trencar el gel FOTO: Cedida/El Gra

Des de primera hora del matí, el pavelló va mostrar una imatge espectacular, ple de participants i acompanyants. La jornada va començar amb un moment tan original com divertit: una coreografia d’escalfament amb pales de ping-pong que va arrencar somriures i va trencar el gel abans de començar la competició. En l'esdeveniment també hi va col·laborar la Xurreria Estación, amb cotnes per a totes les participants, i diversos establiments - Bolsos Serra, Rubitex, Restaurant Can Ximelis, General Punt i el mateix Ajuntament de Rubí - van col·laborar en els premis del sorteigs i el bingo musical.

Per altra banda, el Grup Fotogràfic El Gra va ser l'encarregat d'il·lustrar la jornada.amb les seves càmeres. Finalment, l'organització agraeix a l'institut L'Estatut la cessió de les seves instal·lacions creant un ambient molt acollidor.

Jugadores de diverses edats i nivells de tennis taula han participat en la jornada FOTO: Cedida/El Gra

Jugadores de diverses edats i nivells de tennis taula han participat en la jornada FOTO: Cedida/El Gra

Tota la recaptació del torneig de tennis taula es destinarà a Oncolliga Rubí, entitat que va estar present a l'esdeveniment al llarg de tota la jornada. 

En definitiva, va ser una "jornada màgica i esportiva que ha pujat l'energia" i que esperen que sigui el primer de molts tornejos femenins a la ciutat.

Ping pong, germanor i comunitat al torneig organitzat amb motiu del 8M FOTO: Cedida/El Gra

Ping pong, germanor i comunitat al torneig organitzat amb motiu del 8M FOTO: Cedida/El Gra

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.