El Piromusical posa punt final a la Festa Major

L'alcaldessa de la ciutat, Ana María Martínez, ha fet una valoració molt positiva de les festes d'enguany

 

 

El Piromusical a l'Escardívol ha servit, un any més, per posar el punt final a la Festa Major 2018. Una festa amb més de 200 activitats programades per tota la ciutat i que anaven adreçades a totes les edats.

  

  

Des del Consistori han fet una valoració molt positiva tant del resultat de les activitats programades com de la resposta ciutadana que ha estat molt elevada. L'única nota negativa de la Festa Major la va donar la pluja del seguici i pregó. Tot i el mal temps del primer dia, aquestes dues activitats també van comptar amb una enorme participació. En referència als grups que van haver de suspendre els seus concerts per l'aiguat que va caure a la ciutat, des del consistori s'ha afirmat que s'intentarà tancar algun concert de cara a l'any vinent.

 

Ana María Martínez, alcaldessa de la ciutat i Moisés Rodríguez, regidor de cultura
Ana María Martínez, alcaldessa de la ciutat i Moisés Rodríguez, regidor de cultura | Núria Escudé

 

 

  

Tant les activitats noves com les de cultura tradicional i popular han rebut una resposta molt elevada per part dels rubinencs i rubinenques. Segons l'alcaldessa de Rubí, Ana María Martínez "tenim la Festa Major més maca, la millor de la comarca".

 

Podeu consultar les nostres galeries amb les millors imatges de la Festa Major: el Seguici i Pregó, el petit seguici de Sant Pere, el Holi Dolly Festival, el Correfoc, el Correaigües i la Ballada de Gitanes.