L'Asociació de Solidaritat i Ajuda Veïnal (ASAV) ha posat en marxa una campanya de donacions amb l'objectiu de poder comprar aliments bàsics i poder així, complementar les ajudes anònimes, comerços locals, Mercabarna, el Banc dels Aliments de Catalunya o de les diferents ajudes europees.
Aquesta iniciativa sorgeix després de l'augment del nombre de families ateses en les darreres setmanes a conseqüència de la crisi sanitària del coronavirus i que fins ara, la xifra ascendeix fins a 200 persones.
Per a més informació es pot contactar amb la responsable del RSC ASAV Rubí, Cristina Almirall, trucant al telèfon 627 975 775 o bé enviar un correu a la direcció info@asavrubi.org. D'altra banda, per realitzar la transferència bancària s'ha de fer al número de compte ES61 2100 0611 1002 0019 8943 o bé també es pot realitzar un bizum al mateix número de mòbil citat anteriorment.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.