L'AUP alerta que el telèfon de l'Ajuntament no funciona des de dimarts

El telèfon de la centraleta del consistori no funciona des de dimarts d’aquesta setmana

Betlem Cañizar, portaveu de l’Alternativa d’Unitat Popular (AUP) de Rubí, ha alertat que el telèfon de la centraleta de l’Ajuntament de Rubí no funciona des d’aquest dimarts. “Porten quatre dies que no funciona la centraleta de l’Ajuntament, ni tan sols marca”.

La regidora ha explicat que “justament ara que s’està fent teletreball, estar tota la setmana sense centraleta és molt greu perquè s’estan tramitant molts serveis relacionats amb l’Administració pública, com beques menjador, cites amb l’OAC, etc.”.

Cañizar ha afegit que la centraleta del consistori té una antiguitat aproximada de vuit anys “i sembla que està obsoleta”. Per aquest motiu, la regidora ha fet arribar un correu electrònic al consistori per preguntar sobre aquesta qüestió i plantejar que s'adquireixin targetes de telèfon per sortir del pas, tot i que considera que el problema "és estructural". A més, ha fet referència a la plantilla municipal que està en primera línia de cara al públic i com haurà de gestionar la situació amb una ciutadania que pugui estar crispada per la situació actual d’emergència sanitària i el fet no de no poder contactar per telèfon.

Per a la portaveu de l’AUP, la situació “és una mostra d’una gestió pèssima de la comunicació entre ciutadania i institució. Ens sembla greu que l’Ajuntament no hagi posat cap avís a la web i mantenir la ciutadania incomunicada durant gairebé una setmana sense dir res”.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.