L'Ajuntament de Rubí manté el Servei d'Atenció Domiciliària malgrat la situació d'emergència

Es reforçarà el Servei Local de Teleassistència com a conseqüència de la situació excepcional pel coronavirus

El Servei d'Atenció Domiciliària (SAD) seguirà en funcionament malgrat la situació d'emergència que viu el país provocada pel coronavirus. El servei de l'Ajuntament de Rubí a través de Suara Cooperativa comprèn el Servei d'Atenció a la Persona (AP) i el Servei de Neteja i Manteniment de la Llar (ALL) per tal de cobrir les necessitats bàsiques i relacionals de les persones amb mancances d'autonomia.

D'altra banda, la Diputació de Barcelona ha reforçat el Servei Local de Teleassistència i l'ha ampliat a totes les persones majors de 65 anys que, atesa la necessitat de confinament, es puguin trobar en situació de vulnerabilitat, aïllament o qualsevol mena de risc. Aquest servei serà totalment gratuït i es podrà accedir mitjançant el telèfon, fixe o mòbil, i una línia 900 que també servirà per donar d'alta al servei aquelles persones que es troben actualment en llista d'espera, evitant així les visites a domicili i agilitzant el tràmit.

Actualment, el SAD disposa de 637 persones beneficiàries del servei després de la baixa de 134 que segons apunta l'Ajuntament de la ciutat, s'han donat de baixa de forma voluntària. D'aquesta manera, Suara Cooperativa té destinats 95 professionals a la prestació del SAD i a més, l'empresa està aplicant tots els protocols de protecció a les persones usuàries i als mateixos treballadors i treballadores tal com són les mascaretes, els guants o el gel desinfectant.

Segueix l'última hora sobre el coronavirus a Rubí a través de les nostres xarxes socials TwitterFacebookWhatsApp i Instagram, o a través del nostre butlletí diari. 

Més informació