Ja hi ha data per demanar les beques de menjador escolar

La petició s’haurà de presentar preferentment de manera telemàtica, tot i que hi haurà un servei de suport físic per a les persones amb dificultats

Les famílies que vulguin rebre un ajut de menjador escolar durant el curs 2021-2022 podran fer la seva sol·licitud entre el 10 i el 28 de maig. La petició s’haurà de presentar preferentment de manera telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament, que estarà accessible en la data corresponent. 

Per fer-ho caldrà disposar de certificat electrònic (idCAT o eDNI) o bé estar donats d’alta al servei idCAT mòbil, tràmit que es pot fer al moment a través d'Internet.

Per a les persones que tinguin dificultats en la realització del tràmit de forma online, l’Ajuntament posarà a la seva disposició un servei de suport entre el 10 i el 28 de maig. S'haurà de demanar cita prèvia del 10 al 14 de maig, trucant al 93 588 70 00 (extensió 4114) o bé enviant un correu electrònic a bequesmenjador@ajrubi.cat.

Les beques, atorgades per Educació a través del Consell Comarcal, cobreixen el 70% o el 100% del preu del servei, en funció del llindar de renda de la unitat familiar. En alguns casos, però, l'Ajuntament complementa els ajuts parcials amb recursos propis per tal de garantir a aquestes famílies una cobertura total.

Aquesta setmana, els diferents centres educatius estan rebent tota la informació sobre la convocatòria. Del 24 al 28 de maig, les famílies que no hagin pogut fer el tràmit de manera telemàtica tindran la possibilitat de lliurar la sol·licitud presencialment a la seva escola.

Per  al curs present, s'han rebut a Rubí més de 2.000 sol·licituds d’ajuts de menjador.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.