La cadena de clíniques dentals Dentix ha presentat oficialment un concurs de creditors davant la incapacitat de fer front al seu deute i donar servei als seus clients, i ha carregat contra el fons de risc KKR per incompliment de contracte, segons diversos mitjans. D’aquesta manera, queden en l’aire els tractaments i els préstecs de milers d’euros, en alguns casos, que els pacients tenien contractats amb la financera.
L’empresa, propietat d’Ángel Lorenzo Muriel, ja va presentar un preconcurs de creditors a mitjans de març.
Fa menys d’un mes, el TOT Rubí recollia el testimoni d’una desena de veïns que són clients de la clínica que Dentix té al passeig Francesc Macià, on explicaven el calvari pel qual estaven passant. Peces que es mouen, tractaments inacabats o telèfons que mai contesten eren algunes de les moltes queixes dels pacients afectats, en moltes ocasions endeutats amb la financera i pagant cada mes per tractaments que no s’han completat.
FACUA-Consumidores en Acción ha creat una plataforma d’afectats per assessorar i defensar les persones afectades per la falta de reobertura o atenció d'alguna de les 350 clíniques dentals que té Dentix repartides al país.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter i Instagram . També ens pots contactar i enviar informació de la ciutat des d'aquest formulari.